1394-08-17 09:35
1141
1
23227
سه شنبه (19 آبان) همراه با نماز مغرب و عشاء؛

دومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار می شود

دومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گلستان درجوار حرم مطهراین شهدا برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ قنبر رویی عضو هیئت علمی و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار «دانشجو سلام» در خصوص برگزاری دومین سالگرد شهدای این دانشگاه،گفت: با تشکیل ستاد سالگرد شهدای گمنام، هماهنگی‌های لازم با دیگر نهاد‌های این دانشگاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین  سالگرد شهدای والامقام آرمیده در دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: آیین دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گلستان ساعت 18،30 سه شنبه (19 آبان) همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه واقع در شصت کلا برگزار می شود.

عضو هیئت علمی و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: برگزاری یادواره های شهدا در دانشگاه ها ، تکریم مقام شهدا و احترام به این شهدا علاوه بر اینکه جزو وظایف ما محسوب می شود سبب تقویت روحیه شهادت طلبی و مضاعف کردن روحیه معنوی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه می گردد.

قنبری اظهارکرد: دومین سالگرد شهدای دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور رئیس دانشگاه، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید و دانشجویان با مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: سخنرلانی ،مداحی،گل ریزان و عطرافشانی مرقد شهدای گمنام و حرکت از مسجد به سمت گلزار شهدا از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

فرهاد

به نام شهداي مظلوم ، برگزاري ميتينگ ... ارام و برنامه ريزي شده با سخنرانان معلوم و حساب شده و استعلام شده ....!!

0
0
پاسخ
1394-08-17 10:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.